FAQ


Usein Kysytyt Kysymykset

 

DJI tuotteisiin liittyvät kysymykset

1. Mikä on DJI:n tuotteen WiFi verkon salasana?

WiFi salasana DJI tuotteissa on yleisesti ”12341234”.
DJI Mavic kopterin WiFi salasana on yksilöity jokaista kopteria varten ja se löytyy kopterin runkoon kiinnitetystä tarrasta.

2. Kopteri ei käynnisty

Yritä ladata akku täyteen. Kopteri ei käynnisty jos akun varaus on riittävän alhainen.

Tarkista että yrität käynnistää kopteria oikealla tekniikalla: ensin yksi nopea painallus virtapainikkeesta ja heti perään painike pohjaan kunnes kopteri käynnistyy.

3. Juuri hankittu uusi DJI laite ei toimi tai käyttöönotto ei onnistu

1. Varmista että kaikki akut on ladattu täyteen ja kaikki laitteet ovat käynnissä.

2. Suurin osa DJI:n tuotteista täytyy aktivoida internetin välityksellä ennen kuin niitä voi käyttää. Käy lataamassa mobiililaitteesi sovelluskaupasta ilmainen ”DJI GO” sovellus ja yhdistä mobiililaite tarvittaessa WiFi verkkoon aktivointia varten mikäli mobiilidata verkko ei ole käytössä.

3. Jotta mobiililaitteen saa toimimaan DJI kopterin ohjaimen kanssa kun käytössä on kaapeliyhteys mobiililaitteen ja ohjaimen välillä, pitää joissakin Android pohjaisissa laitteissa käydä aktivoimassa ”USB-virheenkorjaus” asetus sovelluskehittäjien asetuksista. Sovelluskehittäjien asetukset ovat usein piilotettu käyttäjän näkyvistä. Tutustu mobiililaitteesi ohjeisiin saadaksesi selville kuinka sovelluskehittäjien asetukset saadaan laitteessa näkyviin.

4. Kopteri kaatuu kyljelleen ilmaan noustessa tai laskeutuessa

Anna nousussa riittävästi kaasua.

Kopteri usein kaatuu kyljelleen jos moottorit sammutetaan samalla CRC-komennolla kuin ne käynnistetään. Laskeutuessa jatka kaasuvivun pitämistä täysin alhaalla noin 3 sekuntia sen jälkeen kun kopteri on laskeutunut maahan. Tämä sammuttaa moottorit eikä kopteri pääse kaatumaan.

5. DJI GO sovellus ei toimi kunnolla tai nykii

1. Tarkista että mobiililaitteesi on yhteensopiva valmistajan sivuilta www.dji.com menemällä oman tuotteesi tuotesivuille ja sieltä valitse kohta ”specs”.
2. Kokeile poistaa ja asentaa sovellus uudestaan.
3. Laitteesi suorituskyky ei välttämättä riitä käyttämään sovellusta tai laitteen suorituskyky on käytössä muissa prosesseissa.